Lumines: Electronic Symphony

Wydana na początku 2012 roku przez studio Q Entertainment gra bazuje na wymyślonej w 1984 roku przez Rosjanina Aleksieja Pażytnowa grze logicznej. Oczywiście mowa tu o słynnym Tetris.

Co prawda ukazała się cała masa odmian tej gry na przeróżnych platformach, często profanując i wywracając jej pierwotną koncepcję do góry nogami. Twórcy Lumines Electronic Symphony tworząc serię podeszli do klasyka z szacunkiem, opierając się na tradycyjnej koncepcji i nie zmieniając tego, co najbardziej magiczne w grze. Najnowsza gra z serii Lumines nie odbiega od schematu, dodając jedynie ścieżkę dźwiękową i rytm, do którego warto się dostosować, aby zdobywać jeszcze więcej punktów. Nowością jest też wprowadzenie tzw. avatarów, które gracz wybiera, zyskując jakąś zdolność specjalną. Drugim urozmaiceniem są jeszcze klocki specjalne powodujące szereg różnorakie efekty dodatkowe.

Oczywiście rozgrywka posiada różne tryby gry, gdzie interesujący jest tryb multiplayer, o nazwie ad-hoc, umożliwiający rozgrywkę w towarzystwie. Gra posiada ładną, całkowicie trójwymiarową grafikę, a elementy dźwiękowe uzupełniają licencjonowane utwory muzyczne znanych DJ-ów.

Informacje o grze Lumines: Electronic Symphony (PS Vita)

  • Gatunek: logiczne
  • Rodzaj: 2D, multiplayer
  • Producent: Q Entertainment
  • Wydawca: Ubisoft
  • Dystrybutor: Ubisoft
  • PEGI: 3
  • Wersja PL: brak

Data premiery

  • Polska: 22-02-2012
  • Europa: 22-02-2012
  • Świat: 22-02-2012