Afterfall: Insanity (a właściwie Afterfall: InSanity) dostępne będzie w dwóch wersjach: wydaniu standardowym i eklsuzywnym wydaniu kolekcjonerskim (skrzydełka, jak ten pan z obrazka wyżej?). Obie wersje uzbrojone będą w pełną polską wersję językową, zaś premierę gry wyznaczono na pierwszy kwartał 2011 roku. A co o samym tytule?

Akcja gry rozgrywać się będzie w mrocznym, postnuklearnym świecie. Gracz wcieli się w jednego z ocalałych z globalnej katastrofy, Alberta Tokaja, który krok po kroku zmuszony będzie przedzierać się przez mroczne zakątki podziemnego labiryntu bunkrów, odkrywając jeszcze mroczniejsze tajemnice i wystawiając na próbę nie tylko swoje siły fizyczne, ale i mentalne. Survival horror pełną gębą.

Ponadto Afterfall: InSanity oferować ma rozbudowany wątek fabularny i ,,innowacyjny system odwzorowania, zmieniającej się pod wpływem wydarzeń psychiki głównego bohatera''. A całośc podźwignie zmodyfikowany silnik UNREAL.

Cóż więcej powiedzieć, wygląda na to, że szykuje się kolejna polska gra, której nie powstydzimy się poza granicami naszego kraju. Trzymamy kciuki za owocną współpracę mdz. CD Projekt i Nicolas Games SA. i czekamy na kolejne informacje.